6 декември 2015 г.

Winter is Coming Book TAG

   Два поста в един месец? Дори в една седмица?! Повярвайте ми, и себе си изненадвам. Предполагам най-накрая успях да привикна с училищния си график и след като отново почнах да чета активно, явно му дойде времето и да се върна към редовното публикуване. Все гледам да излезе някой таг, защото много обичам да ги правя, но никой не ме беше тагвал доста дълго време //сълза//. Този път обаче Мели се присети за мен, благодаря и много, следователно ще открия сезона с този зимен таг.

Сняг: Красиво е когато всичко е затрупано с него, но след това започва да се топи.
 Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.

"Реликвите на смъртните" - всъщност историята винаги ми е била що годе интересна и всичкия този world-building непрестранно ме привлича, но заради много спойлери и още куп причини, които са непонятни за мен, май няма да премина отвъд втората книга в поредицата - 'Град от пепел". Поне не и в близкото бъдеще.

Снежинка: Нещо красиво и винаги различно.
Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.

По принцип съм на мнение, че всяка книга е оригинална сама по себе си, но още не мога да се отърся от история на "Не пускай ножа" - никога не съм срещала нещо подобно!
 
Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си.
Книга, която е подходяща за цялото семейство. 

Всеки от семейството ми е чел поне една книга за Пърси Джаксън през години, но н ай-новата ни мания е "Игра на тронове". Докато сериала още вървеше се събирахме цялото семейство и гледахме новите епизоди. Баща ми е малко обезкуражен от размера на книгата, но е готов да се пробва, а мама вече е на последната.


Коледа:
Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.

Винаги на този въпрос отговарям с "Целувка за Ана", която до този момент е единствената книга, която ме е накрала да "пърхам от щастие" от началото до края. Но благородно след нея се нареждат  "Love, Rosie" , "Losing it" и "Морето на спокойствието".

Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци.

Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.

Още от миналата година съм хвърлила поглед на "My true love gave to me" и мисля, че ще е перфектния завършек на коледата ми.

Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят.
Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.

Хахаха, какво е това емоции. Кой изпитва тъга за книги?! Кой се ядосва на героите?! Та, това е толкова глупаво. Хахахахаха. :) :) :) :) :) :) :)
(Мъглороден)
:) :) :) :) :) :) :) :)

Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки.
Книга, която сте харесвали когато сте били деца.

Като бях малка много исках да стана мускетар(ка). Любимото ми филмче беше за тримата мускетари (които бяха някакви мишки????) и след много мрънкане хванах мама да ми купи книгата и да ми я прочете. От тогава съм минала през всякакви съкратени версии и отделни части, но едва миналата година се добрах до огромния том на Дюма.

Измръзване: 
Книга, която ви е разочаровала.
 



Имах страшно високи очаквания за "Фенка" на Рейнбоу Роуел, но книгата просто не беше нищо особено за мен. Задължително обаче, ще прочета "Carry Оn" - фенфикшъна на Кат, от който ни бяха представяни части в книгата. Бях силно заинтересована към Саймън Сноу и няма да пропусна отделната книга само за него!

Елен: Нещо, което ни е скъпо.
Книга, която има сантиментална стойност за вас.


Поредицата "Полуживот" и в частност "Полудив", защото беше първата книга, която получих от издателство.


Някои навици трудно умират - пак съм последна с таговете. Но ако има някой, който още не го е направил - да се чувства поканен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар