18 януари 2016 г.

Books and Songs #3

Черновата за този пост ми стои от септември месец и не истина всъщност колко много пъти съм го преработвала. За жалост постоянно бях недоволна от нещо и така и не се реших да го публикувам. Имам десетки списъци изпълнени с песни и подходящи за тях книги, но мисля, че този е финалния и си е заслужавал чакането /ако някой е чакал де/.






 








 



 












 


 

 
 Това е крайния ми списък, но пък имам няколко попадения измежду черновите. Може да не са най-подходящите песни за книгите /или книги за песните/, но си ги харесвам, а и обичам да препоръчвам музика.

Note: Чела съм само половината книга, но я обичам. Трябва скоро да я завърша, защото беше чудесна.
 












 





Още докато четях Огнената наследница си припявах тази песничка по време на тренировките на Ейлин и Роуън. Дисни музиката е винаги добра идея!

Като за край искам да благодаря на милото девойче, което ми написа коментар на предния пост, тя получава цялата ми любов тази вечер.

2 коментара:

  1. Много интересна идея, опредено ми хареса. Супер попадения ще чакам да видя още .

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина бих те помолила за едно - да си снимаш рафтовете с книги. Относно списъка с песни и книги - одобрявам наистина за тези, които и аз съм чела смятам, че избора ти е добър. :)

    ОтговорИзтриване