3 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award

   Първо - честита нова година на всички! По принцип не си падам по всичките банбални пожелания и  като цяло не тача особено новогодишната нощ, но се надявам 2016 да е изпълнена с незабравими моменти за всички нас!
 

 Юли ми каза, че съм тагната още преди нова година, но тъй като бях на почивка със семейството си не разполагах с много време (или интернет) че да проверя блога и. Сега, вече на топло вкъщи, забелязвам, че всички са направили този таг и съм тагната още няколко човека, за това пък - защо не? По-скоро всячески се отървавам от ученето за понеделник, но няма значение.

Правилата на наградите са следните:
1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2. Копирай правилата.
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.
7 факта за мен:
1. Като представител на зодия Овен съм изключително борбена и упорита натура. Държа винаги да става на моето и правя всичко възможно да  получа това, което искам, а когато то не се случи не го мисля много - така е трябвало да бъде.
 
2. Склонна съм към промени - постоянно искам да променям нещо, независимо колко малко е то. Но когато отношенията ми с определени хора се променят правя всичко, за да си останат същите, дори това да е зле за мен.
 
3. Този факт беше за лято 2015 първоначално, но не мога да го конкретизирам напълно. За това ще кажа, че най-любимите ми предмети в училище са математика, физика и литература. (Съжалявам Ева, обичам те.)
 
4. Писах фенфикшъни (а после и тийнфикшъни) в alle.bg в продължение на 2 години. С няколко други писателки направихме група за мнения по чужди истории. В последствие това прерастна в общ блог, а след като се отделих от него - започнах този.
 
5. През първите месеци от блогърстването ми изпаднах в едно такова депресивно състояние и много се ядосах. Толкова се ядосах, че изтрий блога. Няколко месеца по-късно от нищото ми изскочи малко балонче, в което пишеше "Искате ли да възстановите блога си?". Както се вижда го възстанових и от тогава пиша възможно най-често в него.
 
6. Както факт номер 5 показва - взимам решения прибързано и първосигнално.
 
7. Имам ужасна избирателна памет - трудно помня детайли от книги, дори любими, а понякога и основното действие ми се губи. Но за сметка на това мога да посоча какво точно съм правила на 18 януари 2012 година, примерно, с кого съм разговаряла тогава и за какво сме си приказвали. 



Мисля си, че 15 блогъра са прекалено много за номиниране, пък и не съм сигурна кой го е правил и кой не. Така че всеки, който желае, нека направи тага. Ще се изненадате колко малко знаете за себе си. ;)

1 коментар:

  1. Изчетох всичките ти ревюта и буквално от 3 часа не съм откъсвала очи от лаптопа. Заради ревютата ти започвам да искам да прочета всички книги, за които си писала и които аз не съм чела. Имам само един въпрос към теб - защо не станеш booktuber? Не те познавам, но от начина ти на изказване и всичко мисля,че ще ти приляга да си booktuber. И също бих се радвала да видя нещо, което си писала в alle.bg. Продължавай все така с блоговете!:)

    ОтговорИзтриване