9 февруари 2016 г.

The Book Cake Tag

credit: http://paperbacksandprotagonists.blogspot.bg/


   Ана вече беше тагната два пъти /yey me/ за това и тя най-накрая се реши да направи това. Не знам защо днес съм "тя", но ще се примиря /както и вие/ с този факт и ще продължа към тортата си. Напоследък хич не ми се пишат тагове, главно защото всичките ми отговори звучат еднотипни, но ще видим какво ще стане.

  1.Брашно - Книга,която е започнала бавно,но бързо те е грабнала.
    "Не пускай ножа" на Патрик Нес е една от най-любимите ми книги, но не мога да отрека, че в началото действието се развиваше някак мудно, трудно привикнах към стила на писане и напредвах с по десетина страници на час.

2. Маргарин - Книга,чието резюме е много завладяващо.
    Мразя да пиша  и да чета  резюмета. Каквото знам за книгата го знам или от приятел или от някое видео в YouTube. Рядко ще седна да се зачитам в задната корица, най-много отгоре, отгоре да го мина с поглед. предпочитам да чета първите изречения в книгата. Но пък това лято на панаира на книгата изгълтах цялото резюме на "Отмъщението на Монца" и то толкова ми хареса, че даже си купих книгата. Също завладяващо резюме, но с доста по-различна конструкция - кратко и неясно- е това на "Крадецът на книги"

3. Яйце - Книга,която мислеше,че е кофти,но се оказа доста добра.
    Незнайно защо имах предразсъдъци спрямо "Проклятието на тигъра". Изглеждаше ми интересна, но заедно с това ми се струваше като онези гадни ърбън фентъзита, бъкани със секс сцени, които просто не понасям. За щастие не се оказа нищо подобно.

4. Захар - Сладникава книга.
   Познайте какво?! Стефъни Пъркинс.  Този път не. "Внимавай в картинката" от Кристина Дод ми беше препоръчана от библиотекарката, след като казах, че искам нещо много сладникаво, много чик-лит и много момичешко. Романът беше перфектен за това, на места се смях с глас. Може би това, което най-много  ми хареса е факта, че по-силно бе наблегнато върху търсенето на картината и отношенията между героите с ближните им, докато романсът вървеше повече на бакграунд, през по-голямата част от времето.

5. Глазура - Книга,която покрива всеки елемент,който харесваш - забавни моменти,екшън моменти и др.
   Замислих се сериозно над въпроса. Намирам проблеми и неща, които не харесвам дори и в най-любимите си книги, но съм се научила да "живея" с това. Но "Игрите на глада" е поредицата, която успява да ме впечатли отново и отново. Всеки път намирам когато чета части от книгите откривам нови неща, които просто засилват почитанията ми към Сюзан Колинс.

6. Пръчици - Поредица,към която се обръщаш за повдигане на настроението,когато имаш 
нужда от това.
    Поредицата "Скъпоценните камъни" на Керстин Гир или "Хари Потър". Няма много какво да се обяснявам, просто винаги се обръщам към тях, когато съм в застой или просто се чувствам зле. Леки и забавни, те определено ме развеселяват.

7.  Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година до този момент.
   Засега съм прочела само 4 книги, които не са препрочитни, но едната е за училище. Така че изборът измежду 3 книги не е особено труден - на първо място в класацията ми за годината е "Please Ignore Vera Dietz" засега. Надявам се да прочета и някоя от другите книги на А.С.Кинг, защото тази ме остави с разбито сърце по най-хубавия начин.

   Не знам кой е правил тага и кой не е, така че всеки да се чувства поканен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар