29 март 2016 г.

Top Ten Tuesday || 10 Of My Most Recent 5 Star Reads

  


    Тази седмица е изключително мудна - нямам мотивация да правя нищо, искам само да лежа и да се оплаквам на мама колко много си мразя живота. нямам търпение за ваканцията! И все пак, въпреки че се сетих малко късно - пиша си вторничния пост, защото мама каза, че е важно да съм "изпълнителна. Обаче няма да се впускам много в описания - главно защото не съм оценявала книга с 5 звезди от доста отдавна и ще сглобя този пост изцяло въз основа на Goodreads профила ми. 

1. "Престол и Щурм" е десетата книга на която съм дала  5 звезди и според датата в Goodreads съм я прочела на 24 март, 2015. от тогава съм прочела едва десет книги, които съм оценила на 5 звезди. Всички, които четат блога ми от доста време знаят, че трилогията "Гриша" е една от любимите ми. (И сърце за Ицко, който сега я чете <3)
2. "Не пускай ножа" - също книга за която е много говорено тук - обичам я до мозъка на костите си!
3. "Полудив" - трилогията на Сали Грийн ми е адски близка до сърцето и просто нямам търпение последната книга - "Полу Изгубен"????? да излезе.
4. "Законът на безсмъртните" ми предостави една по-различна гледна точка на мита за вампирите. изключително много ми хареса как бяха представени тези нощни създания в книгата и в допълнение с интересната сюжетна линия и приятния стил на писане на Джули Кагава нямаше как да не получи 5 звездички.
5. "Синът на Нептун" - някой дава ли по-малко от 5 звезди на книгите на Рик Риърдън?
6. "Въглен в пепелта" определено беше една от най-любимите ми книги за 2015, ако не и най-любимата. Нямаше част от нея, която не харесах и историята е още ярка в съзнанието ми - нещо, което не се случва често.
7. "Морето на спокойствието" остави голям отпечатък у мен - прихванах много навици от главните герои - покрай Анастасия почнах да си записвам имена и да търся значенията им, а покрай Джош се научих да внимавам повече с хората около мен и винаги да намирам положителната страна на нещата. Не мисля, че някога напълно ще я изключа от съзнанието си. Освен това докато я четях се случваха доста важни неща в живота, така че.... Просто е книга с история отвъд сюжетната линия. 
8. "Медната ръкавица" - просто много харесвам "Магистериум", без конкретна причина. Въпреки, че plot twist-a в първата книга приятно ме изненада и главно това ми вдигна оценката за поредицата.
9. "This Book Loves You" - прочетох книгата на PewDiePie за най-много 2-0 минути и въпреки, че не е нищо особено то тя поне ме развесели. И беше цветна и имаше картинки, това са важни фактори.
10. "Please Ignore, Vera Dietz" - е последната книга, която съм оценила с 5 звезди (на 28 януари) и все още мога дословно да я цитирам и дори имам няколко страници в дневника си посветени на книгата. Обичам я адски много и нямам търпение да подхвана нещо друго на A.S.King, може би ваканцията - докато пътувам.

Гледах да не отбелязвам книгите, които съм препрочитала или такива, които всъщност не съм харесала чак толкова и не си заслужават много-много петте звезди. И все пак - надявам се скоро книга да ме завладее до толкова, че да мога без колебание да и дам 5 звезди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар