15 март 2016 г.

Top Ten Tuesday || Ten Books On My Spring TBR

  


   Отдавна искам да почна подобен тип публикации с определена тематика в даден ден от седмицата и като видях новите постове на Юли и Юлия си казах, че това е перфектния момент, тъй като не съм качвала нищо отдавна. Днескашната тема не ми харесва особено, тъй като съм ужасна в спазването на TBR купчинки. може би в момента в който изредя всичките десет заглавия в този списък няма да ги докосна в близката година. Но пък да видим.

   1. Кръвно обещание - четвъртата книга от поредицата "Академия за вампири" на Ришел Миийд.
Стигнах до средата на книгата и просто ми беше толкова безбожно скучна и мудна, че я оставих - все пак много обичам поредицата и бих се радвала да я завърша, а в следствие и да продължа с препрочитането на Кръвни връзки. 

  2. Въпросът и Възражението - книга втора от поредицата "Живият хаос" на Патрик Нес.
Любовта ми към Нес започна преди около година, с прочита на първата книга от трилогията - "Не пускай ножа". Книгата беше емоционална бомба за мен и нямаше как да и се насладя повече. Мисля, че най-накрая и е дошло времето.

   3. Като си говорим за Нес - "More Than This" пристигна преди няколко дни в пощенската ми кутия и едвам се сдържам да не я почна веднага. Даже малко ме е страх. Някой уикенд, в който не съм на състезание или не съм заета с тонове домашни, ще се заключа в стаята си и ще я прочета на един дъх. Втория ден от уикенда ще прекарам в оплакване на съдбата си, защото съм 110% сигурна, че всичко, което Нес напише може да ме разплаче.
    
   4. "Град от кости" на Касандра Клеър.
Поредицата, както е известно на всички, е изключително популярна и това беше причината да я отлагам толкова дълго време и да подхождам повече с омраза към нея.  Но покрай хайпа около сериала и чудните ревюта на Ева за поредицата-предистория, интересът ми към книгите на каси Клеър със сигурност се поднови.

   5. "Мечът на лятото"-най-новата книга на Рик Риърдън, първа от поредицата за Магнус Чейс.
Почнах я още януари месец, но така и не я завърших - а всичко толкова ми харесваше. Но тъй като сега започнах един Пърси Джаксън фенфикшън и светът на Риърдън ми залипсва.

   6. Май половината книги от тоя списък, ще са ми currently reading списъка, но очаквам с нетърпение да завърша "Тайната история" на Дона Тарт. Каквото съм прочела за сега от романа ми е харесала изключително много, всяка дума в книгата е толкова прецизно подбрана и цялостните изречения на Тарт са толкова красиви и удовлетворяващи. Но този гений на литературата ми взима душата и съответно напредвам съвсем бавно през страниците на романа. Но имам чувството, че така взимам най-много от книгата, чувствам се добре.

   7. "Аз преди теб" на Джоджо Мойес или "Това е последната книга в този списък, която съм почнала, но не съм завършила".
Интерес към книгата винаги е имала, но трейлъра по филма ми хареса изключително много и реших да я започна. За жалост бях в слъмп и до никъде не стигнах с историята на Уил и Луиза, но искам да си причиня емоционалната щета от четенето на тази книга. Мазохист си падам.



   8. "Ask the passengers" на A. S. King ми е в списъка от изключително дълго време, но след прочета на друга книга на авторката - "Please Ignore Vera Dietz" искам да се докосна до творчеството на Кинг възможно най-скоро и възможно най-мащабно. Тъй като отдавна си търся книга с главна героиня лесбийка, реших че точно тази книга ще е перфектна за тази пролетна ваканция.

   9. "Never Fade" на Аелкс Бракен.
В началото на годината The Darkest Minds беше преведена на български под заглавието "Тъмна дарба" и май преди да се наканя да се сдобия с втората на английски, тя ще бъде преведена. Независимо от езика смятам да се сдобия с втората част на тази антиутопия възможно най-скоро.
  
   10. "Гневът и зората" на Рене Ахдие.
Хвърлих око на книгата още като излезе с Америка, а българската корица направо ме порази и планирах да си я купя веднага като излезе. Какво стана не мога да посоча, но още не притежавам книгата, но ревюто на Ева и безбройните хвалби за преразказа на 1001 нощи в блогърския чат. В момента чета една книжка с приказки от 1001 нощи и арабската култура ми се струва изключително интересна в момента.

Браво, стигна до края! Принципно не харесвам да чета TBR Постове, но щом ти си стигнал до края на този, поздравления! Надявам се да не ти е било скучно и да си харесал списъка ми. Адиос.


Няма коментари:

Публикуване на коментар