2 май 2016 г.

Birthday/Collective Book Haul (за втора предна година)

  

   Миналата година по това време също се окнижих (глагол - като опаричих се; забогатях - сдобих се с много книги) в резултат от рожден ден и пролетното настроение, което те изважда от всякакви reading slumps. Април също така е месецът когато идват финалните контролните и въпреки, че не мога да се похваля с много прочетени книги този месец (2 може би?) и за годината като цяло - мога да се похваля с доста нови попълнения в библиотеката си.

Забележка: Поста не е с цел хвалене или реклама - просто показвам с какви книги съм се сдобила през месеца. Ако някой намира това за нередно моля, просто да излезе от страницата.


     Започвам с най-очевидните томчета - двете цветни книжки от Скълдъгъри Плезънт - втората и третата книга. След първата (на която имам ревю - клик!) много се обсебих по поредицата и реших, че трябва да започна да я събирам. Така импулсивно си купих втората и прочетох адски бързо, а третата получих като подарък за рождения си ден (който е на 13ти април, ако някой се интересува).

    След това, най-голямата книга отдолу е друг подарък - много скъп до сърцето ми. Книжката е за оцветяване, а илюстрациите са на Doctor Who! Един от любимите ми сериали е и въпреки, че често забравям другата си книжка за оцветяване (която също ще фигурира в този хол) мисля, че ще подхвана тази по-сериозно.




   Друг много скъп подарък ми е "Питър Пан в алено", защото Ралица (която не ми е много близка приятелка) ме изненада в училище с букет и подаръчна торбичка. Много мил жест, shout out за Ралица.
   Приятелите ми са адски оригинални - за това и повечето ми подариха пари в пликче (някои даже без пликче)  - за това и повечето книги, които ще видите от тук нататък съм си поръчала/купила. Но останаха три книжки подбрани специално за мен - "петият слон" на сър Тери Пратчет от Перчема, "Аз съм пратеникът" на Маркъс Зюсак от Лина, която знае колко много обичам "Крадецът на книги" и "A Court Of Thornes and Roses" на Сара Дж. Маас от Юли . Много обич за тях.

   Както казах си купих доста книги сама и първото, в което инвестирах беше поредицата "The Raven Cycle". Обиколих цяла Варна на длъж и на шир, за да открия първата книга, но накрая просто я поръчах от книгомания. А като видях, че и четвъртата книга от поредицата е излязла, просто не се сдържах. Толкова са красиви!

   пък и понеже нямам никакъв самоконтрол - като видях Shadow and Bone в Сиела просто трябваше да я имам. А и е само 9 лева, любимата ми поредица ги заслужава.

    Имах много трудно контролно по математика за което трябваше да уча. И нали, очевидно като ми се наложи да уча аз ще получа някакво неописуемо желание да чета "Война и мир". Та, подхванах "Война и мир" на четеца, но я намерих за 6,50 и реших да си я купя. Много ми харесва за сега, но смятам да я чета през уикендите тъй като ми идва много натоварваща за учебната седмица. (Справих се на контролното!)

    "Ready Player One" е книга за която не съм чувала нищо лошо. резюмето обещава за вълнуваща история и всичко в тази книга крещи, че ще е сред любимците ми за 2016. От доста време исках да се сдобия с нея, но все или нямах пари или книгата не беше в наличност. Но в крайна сметка е при мен и е прекрасна! Корицата е изключително детайлна - изобразява кулите от караваните и момчето, което катери стълбата към дома си (за което знам, че е част от сюжета на романа.) Не смятам, че българската корица е уловила така добре това и за това съм маааалко по-доволна, че си взех английското издание.


    И последната книга, която си взех за този рожден ден (въпреки че си беше напълно Великденски подарък - купих си я днес) е Carry On на Рейнбоу Рауел - историята на саймън Сноу ми беше много по-интересна от основния сюжет във "Фенка" и за това съм адски развълнувана да прочета повече за приключенията на Саймън и Баз.

  

    Не знам дали споменах по-горе, но от началото на тази година нямам никаква мотивация -за постване, за четене - за нищо. Сякаш все не попадах на правилните книги, все ги влачих по седмица, две, но не беше точно reading slump. Но сега се чувствам адски вдъхновена - искам да чета, да пиша, а и май месец се очертава доста лек и спокоен за мен, така че се надявам да дам възможно най-много от себе си на този сайт. та, заради тези мои читателски неволи почти не си бях купувала книги от началото на годината - за това и реших да споделя тези с които съм се сдобила през предните 3 месеца.

    Тези три взех още след Коледа. Няма да си кривя душата - от много време ги исках, а и 2/3 са Хари Потър книги, третата е на Рик Риърдън - не съм се насилила с някакви сериозни и ангажиращи четива. Мога да чета Роулинг и Риърдън и в най-лошите времена.
нещо се прецака качеството, но мисля че се чете.

отне ми около 5 часа да го оцветя - много се гордея с него.

   По едно време "Гневът и зората" много нашумя и прочетох доста добри ревюта за нея. По едно време толкова много се зачетох в тях, че изпитах физическа нужда да отида и да си купя книгата. Така и стана, на следващата вечер взех Ицко и отидохме да я вземем.

  Освен това бях първата да си купи "Стъкленият меч" - продължението на "Алена кралица". За жалост още стои недочетена. ще и дойде времето все някога....
моите адмирации за чудесната корица на Стоян Атанасов
И ми остана само "Сгъстяването на тъмата" - трета книга от поредицата "Паднали кралства" на Морган Роудс. Май и втората книга от поредицата - "Въстаническата пролет" трябва да е в този хол, но не се сетих за това като правих снимките. За това - ето снимка на третата от която съм прочела около 12 страници и все пак не ми се струва толкова зле колкото предните. 
 
 
 
Е, това е края на моя Book haul. Пак казвам, че поста не е с цел хвалене или нещо подобно. Надявам се да ви е харесал!

7 коментара:

  1. Искам ти книгите, момиче. *_*

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова много книги! <3 ^^ Очаквам да видя ревютата ти на The Raven Cycle надявам се да са тази година XD

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти пък и ти! Тази година свършва след едва седем месеца...

      Изтриване
  3. Искамискамискам :3 Честити да са ти и да си ги четеш (и гушкаш) много. <3

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни книги си си избрала! Очаквам с нетърпение ревюта на Carry on и The Raven Cycle. :3

    ОтговорИзтриване