7 май 2016 г.

Book Buddy-A-Thon

source;
   Видях публикацията на Йоана, в която тя обясняваше замисъла на маратона и сподели книгите, които тя смята да прочете. Тогава бях с Юли вкъщи и предложих и ние да участваме - само малко променихме времето в такова удобно за нас - ще изпълним (да се надяваме!) read-a-thon-a от понеделник (9 май) до събота ( 21 май). За тези 13 дни всяка то нас трябва да прочете трябва да прочете 5 книги в дадената категория:

Книга, чиято корица съдържа любимия цвят на партньора ти.
 Любимият цвят на Юли е червено, за това избрах да прочета "A Court of Thorns and Roses" на Сара Дж. Маас, която е с предимно червена корица. Моят любим цвят е бял и за него Юли избра последната книга излязла от поредицата на Силвия Дей - "One With You"

Книга, на която партньорът ти е дал 5 звезди.
    Тук двете с Юли дълго се взирахме в рафтовете ми. В крайна сметка тя ми подбра "Steelheart" на Брандън Сандерсън, а аз ѝ предложих "Игрите на глада' от Сюзан Колинс.  

Книга, която партньорът ти е избрал от три посочени от теб книги.
    Посочих "Ready Player One" на Ърнест Клайн, "The Raven Boys" на Маги Стийвотър и  "Shadow and Bone" на Лий Бардуго и цитирам "Прочети "The Raven Boys", защото на мен ми е интересно". Тя ми каза три книги, които не помня , но като чух че би искала да прочете "Обещанието" на Карина Хали веднага посочих нея. 

Книга, която и двамата да четете.
    Моментално решихме, че тази книга ще е "Гневът и зората" - бяхме си говорили колко много и двете искаме да я прочетем. Но и "Скритият оракул" - новата книга на Рик Риърдън, остава като възможност (тъй като ще правим и read-along на нея, всеки варненец да се чувства поканен и да ми пише, ако иска да разбере повече).

Книга, която просто искаш да прочетеш. 
    Тук вече си избирам сама "Ready Player One", след като Юли отказа да го направи. А тя си избра "Короната" на Кийра Кас, последната книга от поредицата "Изборът". 

Е, това беше - надявам се никой да няма нищо против, че се включваме. Който желае да участва - да си намери приятелче и да си изберат книгите. Изглежда адски забавно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар