12 юни 2016 г.

My Bookmark Collection.

   Има хора, които могат да сложат всичко между страниците на книгата си - могат дори да подгънат страниците, за да отбележат до къде са стигнали. Е, аз не съм от тези хора. От малка искам да ми е красивичко и пригледно, и макар че когато трябва извънредно да напусна художествения свят слагам каквото ми попадне като подбелязка, винаги държа всичко да е изрядно. За това често подбирам книгоразделителя с който ще чета книгата по цветове и т.н. Което въобще не е толкова пипкав процес, кълна се. Знам как изглежда всеки от (близо осемдесетте ) ми разделителя и знам къде точно се намира в бурканчето, където ги събирам. Но наскоро се сдобих с доста нови подбелязки и реших да преподредя колекцията си - а защо не и да я споделя с вас?!
 Първата категория, която имам е с кориците на книги. Повечето съм взела от книжарницата, защото как ще изпусна възможността да си взема от всичко. Просто невъзможно. Освен тях имам доста отбелязки, които са вървели заедно с книгата (главно от книгите на издателство ИБИС) но тях запазвам в томовете.
 Следват тези от книжарници, които не изобразяват някоя конкретна книга, а са просто рекламни. Повечето ги събирам от Алеята на книгата и от онлайн поръчки - несъмнено любимите ми са от Bookdepository. Заслужава си да направиш поръчка от там само заради хубавите подбелязки)





 И сега - тези, които са ми най-скъпи на сърцето. Първото ми по-голямо пътуване беше до Виена, Австрия. От там спонтанно си купих 3 разделителчета и от тогава ми стана традиция да си купувам по едно (или няколко) от всяко място, което посетя. В близките месеци събрах от Прага, Флоренция и още едно от Виена. Надявам се тази ми колекция да продължи да се увеличава!




Тези изключително красиви неща, които виждате са дело на майката на една приятелка (линк към страницата ѝ). Всичко започна като въпросната приятелка ми подари един от разделителите са рождения ден, а на мен толкова ми харесаха, че не след дълго се бях сдобила с още пет. А после и с още няколко.... Дори купувах за приятелки. Тези подбелязки са ми най-любимото нещо в света, честно. Пухчетата им дори гъделичкат!

 

7 коментара:

  1. Ааа, толкова са красивииии! ^^ (ако ти изчезнат тези от Прага и Виена, да знаеш, че аз съм ги откраднала <3)

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Оооо, много красиви книгоразделители имаш! ♥ Страхотни са ! Аз също имам няколко от Виена и просто ги обожавам ♥ ♥ ♥ браво, много интересен пост ♥

    ОтговорИзтриване
  4. Разделителите от Виена и bookdepository, както и последните красоти ми стоплят сърцето, честно <3 Дано някой ден да имаш от всички краища на света ^_^

    ОтговорИзтриване
  5. ОМГ имаш Хару xDDD <3 <3 Иначе обожавам разделителите ти *-*

    ОтговорИзтриване