17 юли 2016 г.

BookTube-A-Thon 2016 TBR





 Много обичам BookTube-A-Thon-a! Ще участвам за трета поредна година и просто нямам търпение! Предната седмица се състоеше Българският книжен маратон, който (се опитай да) покрих подробно в седмични публикации. Смятам да направя същото и за този четатон. Подготвих се още когато излязоха предизвикателствата в канала на събитието ( клик!). Предполагам това е сто и първия подобен пост, който четете, но ако още не сте разбрали - BookTube-A-Thon-ът е събитие, което тази година ще се проведе от 18 до 24 юли и е с цел наваксване с четенето и изпълняване на забавни видео- и снимкови предизвикателства.

Та, таз годишните предизвикателства са:
1. Прочети книга с жълто на корицата и 2. Прочети книга на един от любимите си автори.

Купих си книгата преди доста време и мисля че най-накрая ѝ дойде времето. Обичам "Не пускай ножа" на Патрик Нес, а на скоро прочетох и "A Monster Calls" следователно очаквам с нетърпение да разбера какво се крие зад "More Than This", надявам се да не остана с лоши чувства и към тази книга на Нес (също се надявам и да не съм емоционална развалина след нея.)

3. Чети книга само след залез слънце.


Още като чух за предизвикателството то ми се стори изключително интересно! Както наскоро обявих в един мой пост - много ми харесват книжките с поезия напоследък -четат се бързо и за изключително интересно. За това реших да отметна това предизвикателство с нещо, което знам че ще мога да прочета бързо и ще ми хареса.

4. Прочети книга, която си открил чрез BookTube


















Както виждате съм избрала две книги - "The Sisterhood of the Travelling Pants" си я набелязах още преди около две седмици, защото бях в някаква мания за чик-лит романчета. Изгледах много видеа, но най-харесвам тези на Зоу, а тя не спира да говори за поредицата на Ан Брашърс. От друга страна "The Raven Boys" нашумя още през 2014, когато и я видях на българския пазар ( и буквално изписках от вълнение). Бях си поставила книгата за цел в предизвикателството "Книга по избор" за БКМ, защото много ми се четеше, но така си и останах на стотната страница. Още не съм решила коя от двете книги да прочета, много зависи от настроението ми, но не мисля че ще е проблем да прочета и двете (в някой много амбициозен случай).


5. Прочети книга по-стара от теб и 6. Прочети книга и гледай филма по нея.



Отново - с един куршум, два заека. Започнах "Велият Гетсби" преди време, но така и не я довърших. Е, сега ѝ е времето, а филма с Лео ДиКаприо по всичко сочи, че ще ми допадне доста.

7. Прочети седем книги.
Най-вероятно няма да стане, но ако стигна до там - все ще се намери нещо за четене.

   Е, това беше TBR-ът ми за този четатон - пожелавам си късмет, както и на всички други участващи. Утре по това време (00:39) сигурно пак ще седя пред лаптопа, ще слушам Shawn Mendes и ще пиша първия ъпдейт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар