7 ноември 2016 г.

Books & Songs #5

   Разбира се, очевидно трябваше да отпразнувам завръщането в блогър с Books & Songs - правя такава рубрика общо взето от създаването на блога преди повече от две години и е един от най-любимите ми постове за писане. Този път не съм влагала много мисъл в избора на книги - реших, че ще разнообразя и в момента виждате книгата за която първоначално съм си помислила като съм чула песента.

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 





    Ок, някои книги са малко случайни и може би няма да намерите връзката... Но пък се надявам поне самите песни да са ви харесали. Единствено Wide Awake свързвах с друга книга - A Court of Mist and Fury, но тъй като съм чела само първата от поредицата се задоволих с нея. Това беше за днес, ако имате някакви други предложения за песни към книгите ги споделете в коментарите.

1 коментар:

  1. Много готина идея и комбинация за пост ^^ На Сиа почти всички песни може би бих свързала с книгите на Сюзън :D Имат някаква драмтичност и апокалиптичност

    ОтговорИзтриване